Čia surinkti specifikacijos duomenys yra gauti iš chatGPT. Mes paleidžiame (specifikacijos) užklausą kelis kartus, kad aptiktume klaidą, kurią DI galėjo padaryti. Tais atvejais, kai buvo rasti veinas kitam prieštaraujatys atsakymai, tos specifikacijos buvo „pažymėtos“ (angl. flagged), tai reiškia, kad jos gali būti neteisingos ir jomis negalima pilnai pasitikėti.
Tokiu atveju prašome jūsų padėti Partly ir rankiniu būdu patikrinti gamintojo specifikacijų puslapį, kad pašalintumėte sistemos netikslumą. Šią funckiją galima rasti kiekvienos dalies puslapyje apačioje paspaudus mygtuką: „Radau problemą!“
Siekiant sumažinti galimą žalą ir problemas, kurias gali sukelti ši klaidinanti informacija, tikrindami kompiuterio suderinamumą, praleidžiame tas „pažymėtas“ specifikacijas ir nukreipiame jus į šį puslapį, kuriame galite rasti instrukcijas, kaip rankiniu būdu patikrinti, ar dalys yra suderinamos viena su kita ir ar nekyla netikėtų problemų. Nereikia tikrinti visko, tik tą sekcija į ką nukreipė sistema.
Galimų problemų rimtumas skirstomas į 3 lygius:
1 lygis
Nurodo naudingą informaciją. Absoliučiai jokių problemų.
2 lygis
Nurodo įspėjimą. Kompiuteris įsijungs, bet kažkas vis tiek negerai.
3 lygis
Nurodo didelę problemą. Kompiuteris neįsijungs!
Norėdami patikrinti dalių suderinamumą, turėsite ieškoti oficialių dalių specifikacijų. Rekomenduojame „Google“ suformuluoti užklausą taip:
[Jūsų pasirinktos dalies pavadinimas] specifications
Ieškokite officialau gamintojo puslapio (kaip MSI ar Intel), kuriame rasite tos dalies specifikacijas. Nors kartais esminiai specifikacijų/suderinamumo duomenys gali būti rasti pačiame dalies pavadinime.
Tolesniuose skyriuose nuosekliai aptariama kiekviena detalė, kurią turite patikrinti, kad įsitikintumėte, jog jūsų pasirinktos kompiuterio dalys yra suderinamos. Partly tai daro automatiškai, bet, kaip minėta, kartais prašome patikrinti tik konkretų dalyką rankiniu būdu.